Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Το σχολείο ιδρύθηκε το 1829 και το αρχείο του έχει τα απολυτήρια των εθνικών μας ποιητών Αριστοτέλη Βαλαωρίτη και Άγγελου Σικελιανού.

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Στο σχολείο φοιτούν 160 μαθητές και διδάσκουν 23 καθηγητές. Διαθέτει κλειστό γυμναστήριο, βιβλιοθήκη και αίθουσα προβολών. Έχει διακριθεί αρκετές φορές σε πανελλήνιους διαγωνισμούς της ΕΜΕ(Ελληνική Μαθηματική Εταιρία) και έχει αποκομίσει βραβεία στους μαθητικούς καλλιτεχνικούς αγώνες.

Ακολουθούν διαγράμματα που κατατάσσουν τους μαθητές ανά τάξεις:










4 σχόλια:

Unknown είπε...

Γειά σας παιδιά!!
Απ' ότι είδα είστε ένα από τα καλύτερα blogs του Διαγωνισμου.Συγχαρητήρια!
Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε παρατηρήσει ότι στο http://xouakina.blogspot.com
που είναι ένα από τους νικητές του Διαγωνισμού στην κατηγορία Λυκείου υπάρχουν ανρτήσεις μετά από την ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού (23/6). Σύμφωνα όμως με τους όρους του Διαγωνισμού απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού όποιαδήποτε αλλαγή του ιστολογίου μετά από αυτήν την ημερομηνία.Αυτο λοιπόν ειναι μάλλον παράνομο. Ψάξτε το και αν ισχύει διαμαρτυρυθείτε (στο Υπουργείο, στην Ψηφιακή Ελλάδα, οπουδήποτε)! Είναι κρίμα να έχετε δουλέψει και εσείς όπως και εγώ τόσο πολύ και τελικά να νικάει έν blog που δεν τηρεί τους όρους!
Αν θέλετε επικοινωνείστε μαζί μου στο anastasis.kar@gmail.com
Είμαι και εγώ ένα από τα "αξιόλογα ιστολόγια του Διαγωνισμού".

adamhbl είπε...

παιδιά μπράβω πολύ δουλείά κάνατε και σττιστικά το δικό μου blog είναι adamhblpblog.gr Αναστάση σε όλους τα ίδια λες?

lydia lou είπε...

opoios rwta mathainei...ta paidia ths xouakina eixan rwtisei tous ypeythinous...exallou polloi thewroume pws to 1o blog isws telika na mn axize ayth th thesi

lydia lou είπε...

kala paraponieste gia th xouakina th stigmi pou dhmiourghsate blogs mono kai mono gia to diagwnismo????eleos!!!